пятница, 11 декабря 2015 г.

Подведение итогов по курсам "Camtasia Studio"

7 комментариев:

  1. Чудове підведення підсумків навчання!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую! Чекаємо на підсумки по всім курсам в рамках "Осіннього марафону".
      Я думаю всі зробили "крок вперед"!

      Удалить
  2. Наталія Жоржівна! Вітаю Вас із закінчення курсу ІКТ"Prezi - хмарний засіб створення літаючих мультимедійних презентацій". Приємно, що у Вас є свій стиль,своє бачення у створенні таких презентацій. Як красиво і незвичайно виглядає підсумок навчання!
    Дуже ефектний фон!Сподіваюсь,що набуті навички у створенні презентацій Prezi принесуть користь Вам у Вашій педагогічній діяльності.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую, Олено Валентинівно! Які курси, такий і результат! Я впевнена, що навички роботи в Prezi знадобляться мені в роботі.

      Удалить
  3. Дякую, Наталіє Жоржівно, за чудово організований курс. Працювати за Вашими уроками-відеороликами було дуже зручно, легко та зрозуміло. Вони були настільки продуманими, що після їх прослуховування, все важке та незрозуміле ставало легким та явним. І особлива подяка Вам за те, що Ви одна з небагатьох тьюторів марафону, яка завжди ВЧАСНО викладала матеріал. Незважаючи на сімейні проблеми... Не дивлячись на те, що Ви самі були слухачем інших курсів... Попри те, що лягали відпочивати далеко за північ... І за це я схиляю перед Вами голову...

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую, Ларисо Павлівно! Мені навіть трохи незручно за такий коментар! Дуже дуже Вам вдячна!!!

      Удалить
    2. Дякую, Ларисо Павлівно! Мені навіть трохи незручно за такий коментар! Дуже дуже Вам вдячна!!!

      Удалить